torsdag 21 maj 2009

Städkväll

Jag har städat hela kvällen sen vi kom hem från mamma och pappa vid 19.30. Stoffe klippte gräset ett tag så då hade jag River att ha koll på samtidigt. Han är ju inte kvar på samma ställe många sekunder nu för tiden, men det gick det med. Nu är iaf badrummet, hallen och sovrummet ordentligt städade Vardagsrummet är halvt dammsuget. bäddmadrass, täcken och kuddar är vädrade, det är iofs hela lägenheten men ändå. Jag tvättade en maskin tvätt också. Tur det för jag hittade en massa mer tvätt när jag höll på.

Stoffe fixade upp lampan i rummet som ska bli Rivers så småning om. Jag ska städa det imorgon så jag kan ställa dit fönsterlampan också. Jag ska ta köket och vardagsrummet i helgen också. Det ska bli skönt när hela lägenheten är ordentligt städad.
Jag tänkte även försöka få Stoffe att hjälpa mig att möblera om i sovrummet någon kväll i helgen. Det är så trångt som det är nu.

Nu ska jag bara lägga på mattorna, ta det lugnt en stund och sen sova. God natt!

Inga kommentarer: