fredag 8 maj 2009

Äntligen fint väder igen!

Blå himmel och sol, härligt! Man blir ju så mycket gladare när det är fint väder ute. Jag hoppas att det håller i sig hela dagen för Sofye med familj kommer hit och grillar ikväll. Det ska bli trevligt. Innan de kommer så har jag en del att göra.

-promenad
-diska
-städa
-tvätta
-handla
-tvätta av utemöblerna och ta fram dynorna

Jag hade ju tänkt att fixa det igår men då mådde jag inget bra så då blev det inget gjort. Lite tvätt och så plockade jag in disken som var diskad så lite gjorde jag väl. Kommer jag bara igång och River accepterar att jag försvinner ur rummet lite då och då så ska det nog gå rätt fort iaf. Jag hoppas han sover lite så jag kan hållas då. Börjar jag med en promenad sen när han är trött så somnar han förhoppningsvis.

Inga kommentarer: