fredag 15 maj 2009

Nästan allt är gjort

Det är bara disken kvar men den tar jag nog ikväll. Jag har ingen lust just nu, är alldeles för trött för det. River vakna i natt och vaken i 1 timme, han bara skrek hela tiden. Jag funderar på om det är tänder på g. Man har ju inte märkt något när de andra tänderna kommit fram men nu är det framtänderna och de är väl större. Jag trodde han skulle sova längre imorse eftersom han la sig senare och även var vaken i natt men nej, 7.10 var det dags att gå upp.

På förmiddagen har vi förutom det vanliga gått ut på 2 promenader, tvättat, hängt tvätt, dammsugit. Det är mer än vad jag brukar göra på en hel dag annars. Jag var tvungen att sysselsätta mig för att hålla mig vaken. Nu ska vi nog gå hem till mamma och pappa, jag tänkte sola lite. Får se om syrran kommer dit också, det vore skoj. Det kanske är bäst att vänta tills River vaknar så han får äta innan, det några timmar sen han åt nu.

Ikväll blir det nog lugnt, det är väl bäst att lägga sig tidigt om han skulle vakna i natt med. Vi ska på bröllop imorgon så då vore det ju bra om man var lite pigg iaf.

Inga kommentarer: