onsdag 13 maj 2009

1 h och 14 min

Det tog 1 h och 14 min att gå härifrån tll mamma och pappa. Jag är nöjd, kan nog komma under det om jag vill. Jag tog det rätt lugnt. Om det är fint väder imorgon så ska jag nog gå dit då med, Stoffe ska jobba över och pappa slutar tidigt. Tyvärr glömde jag headsetet hos mamma och pappa, jag lyssnar ju via mobilen. Som jag sa till Linda förut så får jag väl sjunga själv i värsta fall. Det är bara att hoppas att ingen kommer och hör mig.

Jag hittade babygungan som både mamma och pappa letat efter, det tog ca 1-2 min innan jag hittade den. Jag hade ett hum om var den kunde vara trots att mamma och pappa sagt att de tittat där. Jag fixade dit den på gungställningen. River tyckte det var jättekul att gunga så det lär bli fler gånger. Jag har ju gungat med honom i lekparken här bredvid också.

Annars har det inte hänt så mycket idag, skulle sola men solen försvann ju så det blev inte många minutrar. Vi var iväg och köpte bröllopspresent tills på lördag, mamma kanske skulle komplettera men hittar hon inget så får det vara. De lär nog få så de klarar sig ändå. Jag har pratat med Linda 3 gånger idag, trevligt med lite sällskap. River tyckte visst att det räckte med honom när jag pratade med henne första gången idag, han försökte ta mobilen ifrån mig hela tiden.

Inga kommentarer: