måndag 25 maj 2009

Nu är det påskrivet.

Jag var in till jobbet och skrev på anställningspapper idag. Chefen ringde imorse och ville att jag skulle komma in idag, imorgon eller på onsdag men jag tyckte det var lika bra att få det gjort på en gång. Det var ju meningen att jag skulle göra det för typ 1 månad sen men då fick jag bara schema istället. Skönt att det är påskrivet nu iaf. De har ju höjt lönen mot förra året och det säger man inte nej till.

River har börjat komma upp på knäna nu när han "kryper." Han får ordentligt med fart när det är något han vill åt, det är riktigt kul att se honom ta sig fram. Idag försökte han resa sig upp med hjälp av en hylla vi har här. Det gick väl så där, men det dröjer nog inte länge förens han reser sig. Han är ju inte så stadig på benen men ändå, det kommer.

Det blev ingen ommöblering i sovrummet idag heller. Jag kom på att vi inte hade nån antennsladd som var tillräckligt lång så det får vänta. Jag ska nog mäta så det får plats så som jag tänkt mig, men det borde det få men det är lika bra att mäta innan vi börjar göra om.

Inga kommentarer: