söndag 24 maj 2009

8 månader

Idag är River 8 månader. Det är bara 1 månad kvar sen ska jag jobba i 2 månader. Heltid, så jag lär missa mycket av hans ny framsteg och påhitt. Jag får ta vara på den tid jag får med honom om dagarna.

Vi har varit hos mamma och pappa idag, åt mat och sådär. River fick samma mat som oss. Annars har han fått en burkmat men igår blev han helt galen och skulle ha samma mat som vi åt. Så då åt han först en burk mat och sen en portion vanlig mat. Då blev han nöjd. Idag när han bara fick samma mat som oss var han hur nöjd som helst förutom att han tyckte att det gick för sakta.
Det blev en sväng till Stoffes mamma på eftermiddagen. Hans lillebror och hans tjej var där också. Kul att träffa dem, det är ett tag sen nu.

Jag hade tänkt att vi skulle möblera om i sovrummet idag men det har det inte blivit något med. Vem vet, det kanske blir imorgon. Det är dumt att planera, det blir aldrig som man tänkt sig iaf. Förhoppningsvis blir det bra ändå.

Inga kommentarer: