torsdag 14 maj 2009

En vanlig torsdag

Idag är det en helt vanlig torsdag men ändå inte. Det är första dagen River "kryper". Han har kommit på att det är rätt kul att hitta nya grejer att hålla på med. Idag kröp han emellan soffan och bordet, hittade sladdar, böcker och allt möjligt skoj att greja med. Han lyckades dessutom komma halvt under bordet, då var det inte så kul längre.

Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle gå till mamma och pappa idag så det blev inget gjort. Vädret var inget kul och så ligger headsetet kvar hemma hos dem så då är det inte heller något kul att gå så långt. Pappa kommer och hämtar oss snart så vi kommer ändå dit ett tag. När jag ändå varit hemma hela förmiddagen så borde jag ha tvättat, diskat och städat men det har inte blivit något gjort. Vi kom ut på en liten promenad iaf, eller 2 promenader har det blivit. Skönt att komma ut en stund iaf. Jag satt ute och läste en stund medan solen var framme. Det är inte ofta jag läser men på våren/sommaren brukar jag läsa. Det är skönt att sitta ute och läsa i solen.

Inga kommentarer: